Odgovori na pogosta vprašanja

Pogosto postavljena vprašanja

Kako lahko plačam?
Plačilo je možno po preračunu oz. z UPN nalogom – položnico, s PayPal-om, Maestro in Mastercard kartico ali z gotovino ob osebnem dvigu v Šentjur.

Kdaj ste dosegljivi?
Naša telefonska dosegljivost je od ponedeljka do petka od 8h do 17h, v soboto in nedeljo smo po potrebi. V omenjenem času poslovanja boste prejeli tudi odgovore na vaša vprašanja, ki jih boste poslali na naš e-mail info@zogicamarogica.si.

Kakšen je rok dobave?
Rok dobave je 4 do 8 delovnih dni od prejema plačila (sobota in nedelja nista delovni dan). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s PayPal-om, Maestro in Mastercard kartico prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 8h do 17h.

Kakšni so stroški pošiljanja?
Stroški pošiljanja blaga kupcu so BREZPLAČNI.

Stroške vračila blaga krije kupec.

Ali lahko plačam po povzetju?
Ne, ta opicja ni mogoča. Plačila, ki jih ponujamo so plačilo z UPN nalogom – položnico oz. bančnim nakazilom – predračunom, plačilo s PayPal-om, Maestro in Mastercard kartico z gotovino ob osebnem dvigu v Celju.

Kdaj dobim naročene izdelke?
Rok dostave je 4 do 8 delovnih dni od prejema plačila (sobota in nedelja nista delovni dan). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s PayPal-om, Maestro in Mastercard kartico prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 8h do 17h.
Osebni prevzem možen ob predhodnem dogovoru.

Lahko artikel dvignem osebno?
Ja, osebni dvig je možen v Šentjurju, po predhodnem dogovoru. Za vse infor. o prevzemu pišite na info@zogicamarogica.si. ali pokličite 070866184

Kje si lahko ogledam produkte?
Na naši spletni strani, saj smo spletna trgovina, ki ne uporablja dragih razstavnih salonov, tako vam lahko nudimo nižje cene.

Preberite si pogoje poslovanja vračanja izdelkov.

Zanima me več o izdelku ali ima…?
Vsi podatki s katerimi razpolagamo, so objavljeni pri izdelku. Prosimo, da si pozorno preberete opis in lastnosti izdelka, ki sta navedena pod opisom.

Kakšen je postopek vračila izdelka?
V primeru vračila izdelka ali reklamacije, je potrebno le to OBVEZNO urejat pisno in ne preko telefona, zato prosimo, da nas v tem primeru ne kličete, temveč pošljete vaše sporočilo na info@zogicamarogica.si, v katerem navedite številke vašega naročila in navedbo razloga, zakaj želite izdelek vrniti oz. reklamirati. V kolikor ste prejeli poškodovan izdelek in želite samo zamenjavo, nam to v sporočilu tudi navedite. Naš odgovor pričakujte od ponedeljka do petka med 8h do 17h. Več o tem v pogojih poslovanja.

Kdaj bo izdelek ponovno na zalogi?
To lahko preverite sami in sicer tako, da si shranite URL od izdelka, ter preverite čez kak dan ali dva, ali je izdelek ponovno na zalogi. Datum, kdaj bo ponovno na zalogi, vam vnaprej ne znamo povedati.

Ali prejmem račun za moje naročilo?
Seveda, ko prejmemo vaše plačilo in pošiljko predamo dostavni službi, vam na vaš E-mail pošljemo obvestilo in priložimo račun. Račun se istočasno shrani tudi v vašem uporabniškem računu na ZogicaMarogica.si, tako si ga lahko tudi kasneje kadarkoli prenesete ali po potrebi natisnete.

Kaj točno se zgodi po mojem naročilu?
Po oddaji naročila prejmete e-mail s potrditvijo naročila. V kolikor ste za način plačila izbrali plačilo po predračunu, boste v prejetem e-mailu prejeli tudi podatke za plačilo. Takoj, ko prejmemo vaše plačilo (to lahko traja en dan od dneva vašega plačila) pošiljko odpošljemo, ko je pošiljka odposlana, vas o tem tudi obvestimo.

Katere plačilne sisteme lahko uporabim?
Plačilo je možno po preračunu oz. z UPN nalogom – položnico, s PayPal-om, Maestro in Mastercard kartico  plačilo z gotovino ob osebnem dvigu.

Prejel sem poškodovan izdelek, kaj narediti?
V primeru prejema poškodovanega izdelka je potrebno le to OBVEZNO urejat pisno in ne preko telefona, zato prosimo, da nas v tem primeru ne kličete, temveč pošljete vaše sporočilo na info@zogicamarogica.si v katerem navedite številke vašega naročila in navedbo, da ste prejeli poškodovan izdelek in želite zamenjavo. V veliko pomoč nam bo, če še navedete, kaj točno je na izdelku poškodovano. Naš odgovor pričakujte od ponedeljka do petka med 8h do 17h. Več o tem v pogojih poslovanja.

Kako varen je nakup in plačilo v spletni trgovini ŽogicaMarogica?
So mojo podatki zaščiteni?
Nakup je zavarovan po najvišjih varnostnih standardih, prav tako ZogicaMarogica.si uporablja SSL zaščito (kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na medmrežju) zato so vaši podatki pri posredovanju še dodatno zaščiteni.