Kontakt

Imate vprašanje?

PROSIMO PREBERITE:
Preden nas pokličete ali kontaktirate preko e-maila,
si preberite POGOSTO POSTAVLJENA VPRAŠANJA odgovorjena spodaj. V 95% primerov imate odgovor na vaše vprašanje že odgovorjen in si lahko tako prihranite čas s klicanjem ali pisanjem.

V kolikor odgovora na vaše vprašanje res ni navedenega, nam pišite ali nas pokličite v delovnem času navedenem spodaj in z veseljem vam bomo pomagali.
Hvala.
Telefon: 070866184- za dodatne informacije.
E-mail: info@zogicamarogica.si
Za vas smo dosegljivi vsak delavnik od pon. do pet. od 15h do 20h.

ODGOVORI NA POGOSTA VPRAŠANJA:


Kako lahko plačam?

Plačilo je možno po preračunu oz. z UPN nalogom – položnico, s PayPal-om Masrtro in Mastercard katrico, ali gotovina ob osebnem prevzemu v Šenjtjurju.


Kdaj ste dosegljivi?

Naša telefonska dosegljivost je vsak delavnik med 08 do 17h. V omenjenem času poslovanja boste prejeli tudi odgovore na vaša vprašanja, ki jih boste poslali na naš e-mail.


Kakšen je rok dobave?

Rok dobave je 4 do 8 delovnih dni od prejema plačila (sobota in nedelja nista delovni dan). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s PayPal-om, Maesrto in Mastercard prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 9h do 15h.


Kakšni so stroški pošiljanja?

Stroški pošiljanja so BREZPLAČNI. V primeru vrnitev blaga krijete stroške pošiljanja sami.


Ali lahko plačam po povzetju?

Ne, ta opicja ni mogoča. Plačila, ki jih ponujamo so plačilo z UPN nalogom – položnico oz. bančnim nakazilom – predračunom, plačilo s PayPal-om, Maestro  in Mastercard kartico ali gotovino ob osebnem prevzemu za določene izdelke.


Kdaj dobim naročene izdelke?

Rok dostave je 4 do 8 delovnih dni od prejema plačila (sobota in nedelja nista delovni dan). Izdelek je odposlan, ko prejmemo vaše plačilo, v kolikor boste poravnali po predračunu oz. UPN nalogom, upoštevajte, da je včasih potreben tudi 1 deloven dan, da je znesek prejetega plačila razviden na našem TRR-ju. Plačila s PayPal-om, Maestro in Mastercard kartico  prejmemo takoj, torej je tudi naročilo procesirano še isti delovni dan, v kolikor ste naročilo oddali znotraj našega delovnega časa odpošiljanja, ki pa je od 9h do 15h.


Lahko artikel dvignem osebno?

DA, oseben dvig JE možen ob predhodnem dogovoru za določene izdelke. Smo spletna trgovina, zato vseh izdelkov ni možno osebno prevzeti zato  artikle pošiljamo po pošti, omogočamo pa brezplačno dostavo, krijete le stroške vrnitve blaga. Preberite si pogoje poslovanja vračanja izdelkov.


Kje si lahko ogledam produkte?

Na naši spletni strani, oseben ogled je možen le za določene izdelke po predhodnem dogovoru, saj smo spletna trgovina, ki ne uporablja dragih razstavnih salonov, tako vam lahko nudimo nižje cene. Preberite si pogoje poslovanja vračanja izdelkov.


Zanima me več o izdelku ali ima...?

Vsi podatki s katerimi razpolagamo, so objavljeni pri izdelku. Prosimo, da si pozorno preberete opis in lastnosti izdelka, ki sta navedena pod opisom.


Kakšen je postopek vračila izdelka?

V primeru vračila izdelka ali reklamacije, je potrebno le to OBVEZNO urejat pisno in ne preko telefona, zato prosimo, da nas v tem primeru ne kličete, temveč pošljete vaše sporočilo na info@zogicamarogica.si, v katerem navedite številke vašega naročila in navedbo razloga, zakaj želite izdelek vrniti oz. reklamirati. V kolikor ste prejeli poškodovan izdelek in želite samo zamenjavo, nam to v sporočilu tudi navedite. Naš odgovor pričakujte od ponedeljka do petka med 8h do 17h. POMEMBNO: Izdelek vračajte na naš naslov,  če ne bo le ta zavrnjen in ga boste prejeli nazaj. Počakajte na naš odgovor, v katerem bo navedeno. Več o tem v pogojih poslovanja.


Kdaj bo izdelek ponovno na zalogi?

To lahko preverite sami in sicer tako, da si shranite URL od izdelka, ter preverite čez kak dan ali dva, ali je izdelek ponovno na zalogi. Datum, kdaj bo ponovno na zalogi, vam vnaprej ne znamo povedati.


Ali prejmem račun za moje naročilo?

Seveda, ko prejmemo vaše plačilo in pošiljko predamo dostavni službi, vam na vaš E-mail pošljemo obvestilo in priložimo račun. Račun se istočasno shrani tudi v vašem uporabniškem računu na ZogicaMarogica.si, tako si ga lahko tudi kasneje kadarkoli prenesete ali po potrebi natisnete.


Kaj točno se zgodi po mojem naročilu?

Po oddaji naročila prejmete e-mail s potrditvijo naročila. V kolikor ste za način plačila izbrali plačilo po predračunu, boste v prejetem e-mailu prejeli tudi podatke za plačilo. Takoj, ko prejmemo vaše plačilo (to lahko traja en dan od dneva vašega plačila) pošiljko odpošljemo, ko je pošiljka odposlana, vas o tem tudi obvestimo.


Katere plačilne sisteme lahko uporabim?

Plačilo je možno po preračunu oz. z UPN nalogom – položnico, s PayPal-om, Maestro in Mastercard kartico in  z gotovino ob osebnem prevzemu za določene izdelke.


Prejel sem poškodovan izdelek, kaj narediti?

V primeru prejema poškodovanega izdelka je potrebno le to OBVEZNO urejat pisno in ne preko telefona, zato prosimo, da nas v tem primeru ne kličete, temveč pošljete vaše sporočilo na info@zogicamarogica.si v katerem navedite številke vašega naročila in navedbo, da ste prejeli poškodovan izdelek in želite zamenjavo. V veliko pomoč nam bo, če še navedete, kaj točno je na izdelku poškodovano. Naš odgovor pričakujte od ponedeljka do petka med 8h do 17h. Več o tem v pogojih poslovanja.


Danes sem prejel pošiljko, a ne v celoti, kje je preostanek?

Ker se pošiljke dobavljajo iz EU, se pri transportu zgodi, da eni paketi prispejo prej, drugi kasneje, kljub temu, da ste jih vi naročili skupaj. V tem primeru počakajte, da do vas prispejo vsi paketi. V kolikor vas izrecno zanima, kje točno se nahajajo preostali paketi, se lahko obrnete na našo servisno službo “info@zogicamarogica.si” kjer navedite vašo številko naročila in posredovali vam bomo točne podatke o vaših preostalih paketih.


Kako varen je nakup in plačilo v spletni trgovini ŽogicaMarogica? So mojo podatki zaščiteni?

Nakup je zavarovan po najvišjih varnostnih standardih, prav tako ZogicaMarogica.si uporablja SSL zaščito (kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na medmrežju) zato so vaši podatki pri posredovanju še dodatno zaščiteni.